De koffer pakken - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Theam - WaarBenJij.nu De koffer pakken - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van Theam - WaarBenJij.nu

De koffer pakken

Blijf op de hoogte en volg

13 Augustus 2013 | Nederland, Monnickendam

Morgenochtend is het dan eindelijk zo ver. Mijn reis naar een andere kant van de samenleving gaat beginnen.
De koffer is gepakt, valt echter niet mee, want er moeten pakken stroopwafels in en het gewicht daarvan is niet gering. Maar gelukkig het is gelukt en net onder het toegestane gewicht gebleven.
Het zal een anders worden dan ik gewend ben, maar ik weet dat ik niet alleen ga........

  • 14 Augustus 2013 - 19:59

    Wolly De Wit:

    Lieve vriendin,
    Hoop dat je een goede reis gehad hebt en dat je stroopwafels nog heel zijn en niet aan elkaar geplakt zitten! liefs Wolly

  • 17 Augustus 2013 - 22:04

    Sylvia:

    Thea, ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Ben zeer benieuwd naar je verhalen. Succes met het wennen aan de omgeving en met wat je gaat doen daar.

  • 18 Augustus 2013 - 22:14

    Frouwina Van Der Meulen:

    Lieve Thea,

    Ik ben zo benieuwd hoe je je kunt inzetten en of je elkaar kunt begrijpen. Ik leef met je mee! Gr. Frouwina.

  • 18 Augustus 2013 - 22:46

    Marchien Zeeman:

    Hallo Thea.
    Je hebt een goede vlucht gehad en het avontuur kan beginnen.Ik begrijp dat je hoog zit en de nachten koud zijn.Dus ergens een extra deken zien te vinden?!
    Benieuwd hoe de kinderen reageren op de woordjes die je al spreekt en de taal met handen en voeten uitgedrukt!Groeten van Marchien.

  • 19 Augustus 2013 - 10:14

    Irene Klijn:

    Hoi Thea, Leuk om te lezen je mails en ervaringen. Hoe is het eten daar, neem wat lekkere recepten mee voor het eetcafe ;))
    Ik blijf je volgen, hou je haaks en veel plezier en Gezondheid.

  • 19 Augustus 2013 - 10:30

    Wiets Meerwaldt:

    Lieve zus,
    Met hoeveel mensen woon je daar in huis? zijn dat alleen vrijwilligers? Niet teveel dwalen he, anders je plattegrond meenemen(geintje) hou je taai. Dikke kus Wiets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Monnickendam

werkvakantie

Belo Horizonte

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2015

Onderweg naar morgen

15 Oktober 2015

Kerkenland

13 Oktober 2015

Kraambezoek

07 Oktober 2015

Zaak van leven en dood

23 September 2015

De trein die voorbij rijd

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 17416

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 10 Oktober 2013

werkvakantie

Landen bezocht: